De aanvraag voor onze EHBO-diensten moet minimaal zes weken van te voren binnen zijn. Je kunt een aanvraag doen via het formulier onderaan deze pagina.

Richtlijnen inzet EHBO’ers

Per dienst komen er twee EHBO’ers van onze vereniging. Indien nodig zullen we, na overleg, besluiten meer EHBO’ers in te zetten. Wij zorgen voor de EHBO’ers en de benodigde materialen, de organisatie zorgt voor een (afsluitbare) ruimte met stromend water waar wij veilig en rustig EHBO kunnen verlenen.

Eindtijd 22:00 uur

Onze EHBO-diensten duren tot maximaal 22.00 uur. Als vereniging hebben wij hierover contact gehad met een andere partij. Zij kunnen diensten van ons overnemen, voor meer informatie hierover kun je per e-mail contact met ons opnemen.

EHBO inzet bij wedstrijden & toernooien

Wanneer er sprake is van inschrijving m.b.t. wedstrijden is het soms lastig begin- en eindtijden te noemen. Bij de aanvraag wordt de verwachting doorgegeven, tot twee weken voor de tijd kan dit worden gewijzigd. Wij kijken dan wat haalbaar is qua aanpassing.

Tarieven (per 1 april 2022)

• Jeugd-, sport- en cultuurevenementen (zonder alcohol): €7,50 per uur, per EHBO’er;
  • Overige evenementen: €12,50 per uur, per EHBO’er.

AANVRAGEN

Bij de aanvraag het volgende vermelden: naam evenement, aantal dagen, tijden, naam en telefoonnummer. Wij nemen dan z.s.m. contact met jullie op.

AANVRAAGFORMULIER EVENEMENT