Voor meer informatie m.b.t. ons cursusaanbod kun je ons een bericht sturenOnderaan deze pagina staat het aanmeldformulier.

Onze cursussen worden gegeven in Sport- en Gemeenschapscentrum De Pol in Bentelo.

Basiscursus  175,-  nu voor 100,-
(10/12 avonden van 2 uur)

Een EHBO-diploma, net zo vanzelfsprekend als een zwemdiploma? Zwemvaardigheid is super belangrijk, maar is het beheersen van EHBO-vaardigheden ook eigenlijk niet noodzakelijk? Iedereen krijgt in zijn leven meerdere keren te maken met eerste hulpverlening. Of het nu gaat om een pleister plakken of het herkennen van symptomen die vragen om professionele hulp. Eigenlijk zou iedereen een EHBO-cursus moeten volgen. Je doet er kennis op en leert er vaardigheden die in alledaagse situaties toepasbaar zijn: op je werk, thuis, bij de verzorging van kinderen, in het verkeer of bij het beoefenen van je sport. Het geeft je zelfvertrouwen als je bent voorbereid om eerste hulp te bieden, of het nu gaat om een kleine verwonding of een levensbedreigende situatie. Sinds een aantal jaren is deze cursus aangevuld met Kinder-EHBO. En deze complete cursus (incl. reanimatie/AED) kun je bij ons volgen!

Herhaling basiscursus

Je hebt een geldig EHBO-diploma, dat betekent dat je hiervoor jaarlijks een herhaling moet volgen. Er zijn per jaar twee verplichte herhalingsbijeenkomsten. De EHBO-herhaling wordt bij onze vereniging aangeboden tijdens een dagcursus. Naast deze dagcursus is er nog een herhalingsavond AED- en reanimatie. Daarnaast proberen we elk jaar een thema-avond, met vrijwillige opgave, te organiseren met een EHBO-thema.

Kinder-EHBO 100,- nu voor 90,- (4 avonden van 2 uur)

Hoe fijn is het om je kind, kleinkind of oppaskind te kunnen helpen wanneer het nodig is? Bij onze vereniging is het mogelijk om een aparte cursus kinder-EHBO (incl. kinderreanimatie/AED) te volgen.  Deze cursus zal in overleg (bij voldoende deelname) worden gepland.

Na afronding van de cursus kinder-EHBO is het mogelijk om dit jaarlijks te herhalen.

Reanimatie/AED 50,- (1 avond van 3 uur)

Je komt bij een noodsituatie, er moet worden gereanimeerd. Maar, hoe doe je dat?!? Dit kun je bij ons in één avond leren! Twijfel niet en meld je snel aan om levens te kunnen redden!

AANMELDEN

Vul de gevraagde gegevens in om je aan te melden. Je ontvangt na aanmelding z.s.m. bericht met alle benodigde informatie.

AANMELDFORMULIER CURSUS